Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Dzisiaj jest:
 
  [1]   [2]
 
 .: menu
Główna strona

Scenariusze do Combat Mission: Beyond Overlord

Scenariusze do Combat Mission: Barbarossa To Berlin

Scenariusze do Combat Mission: Afrika Korps

Scenariusze do Combat Mission: Shock Force

Scenariusze stworzone przez Gully'ego

 

 .: Scenariusze do Combat Mission: Beyond Overlord

Combat Mission: Beyond Overlord


Patrol


Scenariusz przedstawiający patrol amerykański na terenie ziem niemieckich. Pomimo początkowej przewagi, nie będzie to łatwa bitwa.
Wydaje mi się, że senariusz nadaje się doskonale jako bitwa H2H, ale jeszcze go nie testowałem. Opcje rozstawienia oddziałów wg. scenariusza.

Mapa: 880/800
Allied Attack
Centralne Niemcy. Marzec 1945
Długość: 35 Tur
Axis: 1092pkt. Allied: 1403pkt.

v.1.0b 30-12-06 ostatnia aktualizacja: brak




Przerwany Apel


Niewielki scenariusz prezentujący atak połączonych sił brytyjsko-kanadyjskich na koszary armii niemieckiej. Myślę, że bitwa ta może nadawać sie doskonale na pojedynek H2H. Opcje rozstawienia jednostek należy ustawic wg. scenariusza.

Mapa: 560/480
Allied Attack
Centralne Niemcy. Maj 1945
Długość: 28 Tur
Axis: 994pkt. Allied: 1001pkt.

v.1.0b 25-06-06 ostatnia aktualizacja: brak




Milczące Drzewa


Scenariusz prezentujący ciężkie zmagania piechoty w gęstym lesie. Pogoda całkowicie nie sprzyja walczącym wojskom. Scenariusz w pierwszej fazie testow; nie wiem czy aby na pewno da się w niego grać, bowiem amerykanie dysponują znaczącą przewagą w ilości wojsk. Z drugiej strony zarówno warunki pogodowe, jak i terenowe mogą wydatnie zniwelować tę przewagę. Dlatego też, po pierwszych testach scenariusz może zostać znacząco zmodyfikowany. Opcje rozstawienia jednostek należy ustawic wg. scenariusza.

Mapa: 800/720
Allied Attack
Niemcy. Grudzień 1944
Długość: 38 Tur
Axis: 1420pkt. Allied: 2366pkt.

v.1.0b 25-06-06 ostatnia aktualizacja: brak




Szkarłatne Zboże


Kolejny, niewielki scenariusz symulujacy pierwsze walki w trakcie Operacji Overlord. Bitwę tą stworzyłem głównie z myślą o pojedynku H2H i myślę, że do tego nadaje się najlepiej. To raczej wersja finalna, czekam tylko na wasze ewentualne komentarze.

Mapa: 640/480
Meeting Engagement
Francja. Lipiec 1944
Długość: 30 Tur
Axis: 908pkt. Allied:912pkt.

v.1.0b 18-06-06 ostatnia aktualizacja: brak




Kwietniowe Deszcze


Scenariusz symuluje jedno z starć wojsk amerykańskich z faszystami, tuż po wkroczeniu aliantów na ziemie Rzeszy. Bitwa tworzona pod kątem gry aliantami, choć z drugiej strony, Niemcy dysponują bardzo fajnym sprzętem ( Jagdtiger'y:) ), więc niemiaszkami także warto zagrać. Opcje rozstawienia jednostek należy ustawic wg. scenariusza.

Mapa: 960/960
Meeting Engagement
Północno-zachodnie Niemcy. Kwiecień 1945
Długość: 35 Tur
Axis: 1777pkt. Allied:1702pkt.

v.1.0b 17-06-06 ostatnia aktualizacja: brak




Behemoth


Scenariusz przedstawia kontratak sił niemieckich na małe miasteczko w Austrii. Broniący miasteczka Amerykańscy spadochroniarze będą mieli cieżką przeprawę, bowiem Niemcy użyli w celu ich zniszczenia dużych sił pancernych, w skład których weszły także eksperymentalne czołgi... Gra teoretycznie przeznaczona dla strony niemieckiej, ale myślę, że grając amerykanami, też może być ciekawie. Opcje rozstawienia jednostek należy ustawic wg. scenariusza.
W nowej wersji scenariusza zmodyfikowałem teren wokół mostu, przez co ułatwione jest przemiszczanie pojazdów, a dodatkowo po stronie niemieckiej jest więcej miejsc do ukrycia. Także zamieniłem JgPz.38 na dwa Hummel'e co bardziej wspomoże walkę z amerykańską piechotą.

Mapa: 1040/880
Axis Attack
Austria. Kwiecień 1945
Długość: 35 Tur
Axis: 1644pkt. Allied:1437pkt.

v.1.1b 10-06-06 ostatnia aktualizacja: 23-11-06




Slazhweinn


Scenariusz przedstawia atak mieszanych sił polsko-kanadyjskich na niewielką wieś, gdzieś w centralnej części Niemiec. Zadanie dla Aliantów będzie dosyć utrudnione, bowiem główną siłę stanowią dwie mocno przetrzebione kompanie Polskiej piechoty. Jeśli scenariusz rozgrywamy przeciwko komputerowi, teoretycznie powinniśmy wybrać stronę Aliantów.

Mapa: 880/880
Allied Attack
Centralne Niemcy. Kwiecień 1945
Długość: 35 Tur
Axis: 1535pkt. Allied: 1751pkt.

v.1.0b 28-05-06 ostatnia aktualizacja: brak





Pancerny Młot


Zdaję sobie sprawę, że wiekszość z Was niezbyt lubi bitwy "Pure Armor". Jednakże myśle, że znajdzie się kilka osób, które ten scenariusz zadowoli (mam nadzieję :)). Bitwa nie jest jakaś specjalnie wielka, bowiem obie strony dysponują tylko kilkunastoma pojazdami. Scenariusz przeznaczony do walk H2H i praktycznie w wersji finalnej.

Meeting Engagement
Holandia, Ardeny. Październik 1944
Długość: 25 Tur
Axis: 2689pkt. Allied: 2769pkt.

v.1.0 Final 28-05-06 ostatnia aktualizacja: brak





Wyjące Wzgórze


Scenariusz przedstawia zwiad niemiecki w północnej Francji. Dwie Kompanie Piechoty SS wraz z niewielkim wsparciem pancernym dokonują rekonesansu na malowniczym wzgórzu w rejonie wioski Vuadevouz. Gra doskonale może służyć jako pojedynek H2H. W grze przeciwko komputerowi zalecana strona niemiecka. Opcje rozstawienia jednostek należy ustawic wg. scenariusza.

Mapa: 800/800
Meeting Engagement
Północna Francja. Sierpień 1944
Długość: 25 Tur
Axis: 1297pkt. Allied:1093pkt.

v.1.0b 26-05-06 ostatnia aktualizacja: brak




Atak na Lotnisko


Obecnie to jeden z moich lepszych scenariuszy (w każdym razie tak mi się wydaje :)). Bitwa symuluje atak kilku amerykańskich Kompanii Piechoty wraz z dużym wsparciem pancernym na lotnisko wojskowe, gdzieś w Belgii. Scenariusz jest stworzony pod kątem gry Aliantami, jeśli gramy przeciwko komputerowi. Niestety nie wiem, czy aby przypadkiem siły niemieckie nie są zbyt małe? Opcje rozstawienia jednostek należy ustawic wg. scenariusza.

Mapa: 2000/2480
Allied Attack
Belgia. Wrzesień 1944
Długość: 70 Tur
Axis: 7321pkt. Allied:8471pkt.

v.1.1b 26-05-06 ostatnia aktualizacja: brak








 

design: zama | modified by meryphillia